Naše služby

Rozhodnite sa pre naś už dnes

Ponúkame Vám komplexné riešenie Vašich problémov v oblasti správy bytov a nebytových priestorov

Cenník služiebReklamačný poriadok

Naša ponuka

Portfólio

Ak potrebujete akékoľvek doplňujúce informácie o všetkých  našich službách neváhajte nás navštíviť alebo nás kontaktujte

Osobné konzultácie

Možnosť individuálnych konzultácií priamo u klienta

Modernizácia bytového fondu

Komplexné zabezpečenie 

Ekonomické zabezpečenie

Vedenie účtovníctva pre majiteľov bytov a nebytových priestorov, komunikácia s bankou

Technické zabezpečenie

Servis výťahov, havarijná služba, zabezpečenie revízií ,výmena vodomerov

Upratovacie služby

Upratovanie a čistenie spoločných priestorov

Ekonomická agenda domu je vedená s prehľadom, aby všetci vlastníci domu porozumeli ako sa hospodári s  finančnými prostriedkami, ktoré sa zhromažďujú na ich účte.

Navrhujeme založiť si spoločenstvo vlastníkov bytov a nebytových priestorov, jedine  v tom prípade sú ich finančné prostriedky v bankách kryté ako u jednotlivých občanov, t.j. do výšky 10-násobku priemerného platu.

Po uzatvorení Zmluvy o výkone správy sa v mene vlastníkov uzatvoria zmluvy na zabezpečenie všetkých služieb :

dodávka tepla potrebného na vykurovanie bytov, nebytových priestorov a ohrev vody

dodávka pitnej vody a odvádzaní odpadových vôd, poplatok za odvod dažďovej vody

dodávka plynu pre výrobu tepla a teplej vody

dodávka elektriny pre spoločné priestory a zariadenia

zber komunálneho odpadu

prevádzka a servis výťahov

výkon nepretržitej 24 hod. havarijnej služby

zabezpečenie upratovania, vrátane zimnej služby a pod.

Bankový účet, vedenie príjmov a výdavkov spravovaného bytového domu

Každý bytový dom má zriadený vlastný bankový účet . Pre každý spravovaný bytový dom je prísne a transparentne vedená evidencia príjmov ( pripísané mesačné zálohové platby vlastníkov, pripísanie úrokov zo zriadeného účtu, mimoriadne výnosy z prenájmu spoločných priestorov, zmluvné pokuty atď.) a výdavkov
(úhrady faktúr za teplo, vodu, elektrinu, odvoz komunálneho odpadu, opravy, údržba, revízie atď. ). Každému vlastníkovi , ktorý poskytol e-mailový kontakt , je po mesačnej uzávierke poslaný účtovný zostatok fondu opráv.

V prípade záujmu vlastníka bytu alebo nebytového priestoru je možnosť prehliadania uvedenej evidencie sprístupnená prostredníctvom portálu “Po schodoch”

Vykonávanie všetkých úhrad súvisiacich s prevádzkou bytového domu.

Úhrada dodávateľských faktúr za služby spojené s užívaním bytu alebo nebytové priestoru, ako aj faktúr týkajúcich sa opráv, údržby a podobne, v zmysle dohôd , zmlúv resp. iba so súhlasom zástupcu vlastníkov pri bežnej údržbe alebo nahlásených drobných opravách spoločných častí , zariadení domu
( osvetlenie, zvončeky, výťahy a pod. ) platenie poistného, daní z prenájmu, splátky úveru prípadne iných splátok.

Predpis mesačných zálohových platieb.

Predpis mesačných zálohových platieb sa spravidla robí raz ročne, po vyúčtovaní služieb spojených s užívaním bytu alebo nebytového priestoru za predchádzajúci kalendárny rok alebo pri zmene počtu bývajúcich osôb .
Zálohový predpis sa mení napr. aj na základe rozhodnutia vlastníkov o zmene výšky tvorby fondu opráv.

Vyúčtovanie služieb spojených s užívaním bytu alebo nebytového priestoru , správa o činnosti.

Vyúčtovanie služieb je uskutočňované v zmysle novelizovaného Zákona 182/1993 Z. z. §8a odst.2 najneskôr do 31.05. nasledujúceho roka za predchádzajúci rok.
Prílohou vyúčtovania je správa o činnosti za predchádzajúci rok týkajúcej sa domu, najmä o finančnom hospodárení domu, o stave spoločných častí domu a spoločných zariadení domu, ako aj o iných významných skutočnostiach, ktoré súvisia so správou domu. 

Spracovanie zoznamu potrebných opráv a údržby

Správca je povinný najneskôr do 30. novembra bežného roka predložiť vlastníkom ročný plán opráv na nasledujúci kalendárny rok , ktorý zohľadní najmä opotrebenie materiálu a stav spoločných častí domu a spoločných zariadení domu a navrhne výšku tvorby fondu prevádzky údržby a opráv domu na kalendárny rok.

Zabezpečenie bežnej údržby a opráv a väčších investičných celkov

Bežnú údržbu, malé opravy a menšie remeselnícke práce zabezpečujeme dodávateľským spôsobom.
Pokiaľ dodávateľa vyberie správcovská spoločnosť táto aj zodpovedá za kvalitu prevedenia a dodržanie časového harmonogramu, pokiaľ dodávateľa vyberú vlastníci zodpovedajú za tieto veci vlastníci.

Spracovanie harmonogramu revízií a odborných prehliadok vyhradených technických zariadení, zabezpečenie jeho realizácie

Náš software eviduje nutnosť vykonania potrebnej revízie v dome. Splnením si tejto povinnosti však nemožno zabudnúť na zabezpečenie realizácie výkonu opatrení uložených revíziami alebo kontrolami.